h1

Kent

mars 5, 2010

Jag och Lara sitter och försöker att lära oss lyssna på Kent. Förut så orkade vi lyssna på trettio sekunder på en låt innan vi bytte bort, men nu har vi tryckt upp Töntarna (Simones favorit) och faktiskt så har vi redan lyssnat på två minuter! Imponerande! Jag förstår mig verkligen inte på deras musik, men jag ska ändå försöka lyssna in mig lite på dem iallafall, de kommer ju till Arvika i sommar. Men som Lara sa: ”Det är verkligen deppmusik, det är ju bara att sätta sig i ett hörn och börja skära. Alla hörn kommer ju vara upptagna på Arvikafestivalen ju.” HAHAHAHA.  (observera att hon inte var 100% seriös.)

Man kanske inte ska ha så mycket fördomar, haha. Fast jag vet inte om det kallas fördomar när man liksom vet vad det är. Inte för att jag tycker att de är dåliga så, jag bara gillar inte musiken. (Så nu behöver ingen få raseriutbrott på mig för alla tycker ju olika! haha)

3 kommentarer

  1. kent är bäst. bästa musiken som finns, åh!


  2. HAHAHAHAHAHAHAHAHA DRÄNK ER ERA SMÅ TANTER x3 <3<3
    Kent är bäst å jag ska kedja fast i mej å dra med henne till Kent på AF xD


    • Hahahaha ofta! Hon berättade att ni skulle gå 😉



Kommentera

