h1

Lens flare

mars 5, 2010

Igår var jag på hockey, Färjestad – Timrå. FBK spelade så dåligt det bara gick så vi åkte hem innan matchen ens var slut. Innan gick jag runt på Expert, Teknikmagasinet, Telenor och Elgiganten (DE. HADE. MAC!) för att kolla på mobiler, och det hela slutade med att jag idag (om en timme för att vara exakt) ska åka ner och köpa en ny mobil. Okej, här gick ju min plan lite snett men det gör mig inte så mycket, inte när pappa erbjöd sig att betala hälften. Haha.

Efter mobilköpet ska jag ut till Lara. Sen blir det fredagsmyyyyyyyyyyyyyyyys

Bilderna är fotade i onsdags på väg till Ingesund. Eller rättare sagt, de här bilderna är tagna i Ingesund. Och som ni kanske förstår är sista bilden lite efterarbetad när det gäller lens flare 😉

One comment

  1. sv: haha ja, det kan vi nog 🙂 Fast jag kan inte lova att jag är bättre, är sämre än igår 😦 Men ha det bra hos Lara 😀



Kommentera

