h1

The Becoming

mars 5, 2010

Sista vardagen på sportlovet är det ju idag också. Shit vad snabbt det har gått, känns om att det skulle kunna vara måndag eller något i den stilen. Har redan hunnit äta frukost, dricka morgonkaffe och läst lite. Tog mig orken igår att börja läsa The Becoming, och åh, den är så bra. Minuset är att det är så jobbigt att läsa på engelska, man måste anstränga sig femtio gånger mer än om man läser på svenska, men det stora pluset med böcker på engelska är att de är ju så mycket bättre.

Men nu undrar jag; där uppe där flikarna är, är det en den svartvita bilden jag har i headern där nu? För jag hade inte den först, men sen uppdaterade jag och det funkade inte. Nu tryckte jag på F5 och då bytte den direkt men jag vet inte om ni ser den för det. Om ni inte har en ljusgrå design och en bild på mina läppar vid flikarna får ni ta och trycka på F5!

Puss

Kommentera

