h1

Får man inga kommentarer kan man kommentera sig själv!

mars 7, 2010

Hahahahahaahaha, nu fick jag se något som fick mig att undra som i helvete (om man får uttrycka sig så). Lara, du kommenterade ju ett inlägg igår, men tydligen hade jag glömt att logga ut från mitt konto så nu står det att jag har kommenterat mig själv, haha. Jag undrade inte lite när det stod att jag hade kommenterat ”Det var riktigt mysigt med ditt besök:)<3 Kom ihåg att skicka bilderna nån dag:)”, haha. Sen gick det upp ett litet ljus. Hur som helst, nu ska jag sätta igång med en ny design åt Emma. Puss!

2 kommentarer

  1. hahhahah! Jag undrade också ganska mycket eftersom jag inte behövde skriva vem jag var och inte e-mailen! Hahaha


    • Hahahaha! Ja, jag tänkte typ ”men ofta jag kommenterade det då!”. Haha xD



Kommentera

