h1

Welcome back, coffee!

mars 11, 2010

Äntligen varit i skolan idag! Slutade tidigt så det fanns liksom ingen anledning att stanna hemma. Dricker kaffe för första gången sen i söndags då jag inte har klarat att dricka det under veckan p.g.a halsont. Annars har jag nog inte så mycket att säga precis. Och genom att jag har svåra besvär med att publicera bildlösa inlägg kommer nu en gammal bild. Igen.

(genom att bilden är gammal är även stämpeln det. att göra snygga stämplar är liksom inte min starkaste sida)

2 kommentarer

  1. Vacker bild! Jag gillar färgerna 😀



Kommentera

