h1

YEY!

mars 17, 2010

Sovmorgonen idag var välbehövlig, trots att jag vaknade kvart i sju, men somnade om och vaknade halv åtta och var klar vid halv nio och istället för att sätta mig vid datorn eller så städade jag rummet och gick upp till Marcus och drack kaffe. Himla skönt att ta lite tid på sig iallafall. Efter skolan bar det av på möte om sommarjobb och det verkar som att jag får det, jag och Ylva. Efter det tog jag och Ylva en promenad på stan i väntan på hennes buss och sen cyklade jag hem.

När jag kom till skolan fick jag se en lapp om att numren som kom med på Centralshow finns vid musiksalarna klockan ett. Jag och Kicki försökte få Lara att säga vilka det var genom att hon är med i styrelsen men hon vägrade till precis klockan 1. Och det visade sig att både Beautiful Silence (där jag kompar med piano), Butterfly fly away (pianokomp) och ALL THESE THINGS THAT I’VE DONE(!!!!) där jag och Emma sjunger kom med! YEY SÄGER JAG BARA! Lite roligt att alla mina nummer kom med tycker jag.  Förutom Misguided Ghosts men det var ju väntat, vi tänkte t.o.m stryka men tänkte att vi kan väll vara med på audition ändå.

Nu ska jag sätta näsan i biologiboken och plugga genetik och genteknik.

Kommentera

