h1

Keep your feet on the ground when your head’s in the clouds

mars 21, 2010

Aktiv blogg här nu känner jag! Man orkar liksom inte med alltid sådär. Jag är trött och jag borde sova, men istället så ska jag vara så duktig att göra dom sista kemifrågorna på de två delkapitlen jag har kvar. Om det lönar sig får jag väll se genom att jag inte lär komma ihåg ett dugg när jag vaknar imorgon men det är iallafall gjort liksom. Något borde ju fastna tycker jag!

Idag var det näst sista dansrepet inför centralshow och åh, vad jag längtar! Dansen börjar se riktigt bra ut nu, och jag kan äntligen alla steg 😉 Vi dansar Thriller, om någon undrade, och ja – med Michael’s steg. Riktigt roligt.

One comment

  1. Sv: haha tack, ja jag gillar den också, och texten hittade jag på nån sida och fastnade verkligen för den C: Och bilden är ju tagen med 50mm, C: Jag tycker jag kan få det (A) nejdå x)



Kommentera

