h1

Raw

mars 24, 2010

I am worried about bilderna jag tog förra söndagen (samma tillfälle som bilderna jag laddade upp igår). På grund av en himla massa olika saker är de fotade i .jpeg, vilket jag inte märke efteråt. Vissa av bilderna blev riktigt bra och jag vågar inte öppna dem ens, sjukt nästan ju. Skulle ljusa upp bilden på Lasse igår och det blev ju värre än värst, I just have one thing to say: Har man någon gång bytt till Raw, byter man ALDRIG tillbaka.

Nationella uppsats-skrivningen i Engelska vi hade idag gick bra, och kemiprovet också. Känns skönt att ha det gjort. Vi missade dock sovmorgonen tack vara uppsatsen men ändå. Vi slutar halv elva imorgon, och sista lektionen missar jag för det är sista körrepet innan SHOWEN!!!! Söndagen kommer alltså bestå av genrep och genomgång av nummer på Ritz, dagen på måndagen är det genrep för sexor och på kvällen blir det premiär! Show för skolan på dagen på tisdag, show på kvällen, show för skolan på dagen på onsdag och show på kvällen, sen en himla massa tårar också. Men ändå, jag läääängtar!

2 kommentarer

  1. JAG MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  2. Emma, logga in på msn. NU!



Kommentera

