h1

I hope you’re happy, wherever you are

mars 27, 2010

Hoho, jag ska ner och träna, på brandkåren idag också. Pappa jobbar och jag har lite (ganska mycket) tid över så varför inte liksom?! Jag längtar till kvällen, anledningarna vill jag inte berätta (än). Visst, sannolikheten att personen det handlar om skulle läsa min blogg överhuvudtaget är väll typ en på miljonen, men ändå – man kan aldrig vara nog försiktig! Jag har också fixat en ny stämpel, ska bli bättre på att använda den, glömmer alltid. I’m off! ♥

Kommentera

