h1

Helt i onödan

april 1, 2010

Åh, alla fyra dagar på en show som var alldeles bäst är slut nu. Centralshow 2010.
Var ovant att vara nia, inte lika kul att vara äldst men det är ju så med allt. Inte så många tårar igår trots allt, men väldigt mycket annat.
Vet inte riktigt vad som hände, troligen en blandning av för lite mat, för lite vatten, för lite sömn och nervositet som inte släppte.

Iallafall så satt jag och skakade, det flimmrade för ögonen, jag grät, fick ingen luft och det krampade i hela kroppen. Till slut, efter en halvtimme eller så, släppte det och jag var back to normal igen. Det var verkligen hemskt, Rasmus satt och höll mig i händerna och upprepade typ trettio gånger ”kolla mig i ögonen, kolla mig i ögonen!” och ”det är kroppen som bestämmer att du skakar”, så till sist kunde jag inte hålla mig för skratt, haha.
Främst för att jag verkligen inte kunde kolla honom i ögonen utan ögonen flyttade sig liksom av sig själva och benen och armarna skakade utan att de ALLS gjorde som jag ville, men också för att han var sminkad och jag fattade inte riktigt vad som hände.
Hemskt var det hur som helst, men det gick som sagt över efter ett tag. Det var inte heller speciellt roligt att veta att det var för ingenting, helt i onödan.

Kommentera

