h1

Dygning

april 17, 2010

Filmkvällen hos mig igår var sjukt mysig! Vi såg på skräckfilm, spelade spel och hjälpte en full 23- eller 25-åring in  ihans lägenhet (han sa först att han var 23 och sen 25) efter att ha följt Sofie hem. Sen sov resten över, Emma, Kicki, Lara, Simon och Henrik. OCH VI DYGNADE. Eller okej då,  jag somnade lite mellan 5.10 och 6, men ändå. Nu har jag och Emma varit på stan en stund och sitter hemma hos henne. Eller jag sitter iallafall. Emma halvligger i soffan och har somnat, helt söt! Haha. PUSS

3 kommentarer

  1. DET VAR BARA JAG OCH HENRIK SOM DYGNADE! :@ haha nejdå x) Och nu är jag riktigt pigg faktiskt 😀 undrar hur länge det håller i sig…. x) Men tack förresten :D<3


  2. Och det var INTE meningen att kommentera från din adress.. x) Såg efter att jag kommenterat att du fortfarande var inne på din x)


    • Hahahaha ojdå glömde visst att logga ut… igen! Hahaha bra att du är pigg när jag väl åkt skitunge:( xD



Kommentera

