h1

I do it all over again, for you

april 18, 2010

Jag somnar snart. Var för en timme sen ute på en en och en halvtimmes promenad med Emma! Vi hade väldigt tur med vädret största delen av promenaden, himlen var kolsvart/mörkblå överallt förutom där vi gick, tills vi var typ 1 km hemifrån (fast vi tänkte inte gå hem just då) då det började hagla och regna. Så då gick vi hem. Blev nog en dryg mil iallafall, så himla skönt var det! Har bytt om till torra kläder, de trasiga slitna mysbyxorna – emma vet varför 😉 Haha – så nu när jag äntligen är varm igen somnar jag snart. Haha! Kan också bero på att jag har sovit ca 11 timmar denna helgen men ändå. Detta måste vi göra om oftare Emma! 😀 Och lite bilder också, från oktober. Redigerade först nu, hm? Jag säger som Hilda: Det är därför jag aldrig vågar radera bilder, haha. Har även redigerat om en från sommaren 2008 haha.

One comment

  1. ”göra oftare” Syftar du då på att gå ut och gå eller sova tolv timmar? x)



Kommentera

