h1

Wild horses I wanna be like you, Throwing caution to the wind

april 20, 2010

Vårat bredband krånglar och när jag väl velat blogga har det inte gått, vilket har resulterat i kanske 30 redigerade bilder, men det är ju bra liksom. Bilderna är tagna igår morse, två timmar innan jag (okej, alla med överdrivet känsliga magar: läs inte) spydde i skolan och fick åka hem. Mysigt värre liksom. Som tur är var det ingen maginfluensa eller så iallafall, men jag är ändå hemma idag. Har snart läst ut The Host också, början (de tre första sidorna alltså) har jag läst om kanske fyra gånger men sen tog jag äntligen tag i det och började läsa, och SHIT vad bra den är.  Jag vill bara läsa mer, mer och mer samtidigt som jag vet att när jag läser ut den kommer jag få panik (som efter Breaking Dawn) och ångra att jag läste den så snabbt. Men ändå.

(De svartvita bilderna är tillägnade Lara ;))

4 kommentarer

  1. sv: haha ;D men det är skönt! vem fan brys sig om mig liksom. fina bilder, sötemma!


  2. åhh så fina bilder:D Så mycket finare med svartvitt!! Och gillar rubriken också:)


    • Hahahaha thank you 😀 Ja…ibland iaf 😉 JAG MED! Så himla bra:D


  3. […] a plan, stay the girl who can only love herself maj 1, 2010 Här om veckan laddade jag upp dessa bilderna, och här är en (tre) jag inte laddade upp, för att jag tänkte visa ungefär hur jag redigerade […]



Kommentera

