h1

Genom dina ögon.

april 22, 2010

”Åh”, är ungefär allting jag har att säga. The Host / Genom dina ögon är utläst och till skillnad från när jag läser ut Breaking Dawn / Så länge vi båda andas (twilight 4) känner jag mig inte tom på något sätt, utan mest bara glad. Den slutar helt otroligt bra. Jag trodde aldrig jag skulle säga det här, men The Twilight Saga har fått konkurrens. Haha! Visst, inte så konstigt med tanke på att det är samma Stephanie som har skrivit dem, men ändå. Ni som inte har läst den, läs den! Och ge inte upp efter 5 sidor flera gånger som jag gjorde, haha.

Kommentera

