h1

And good luck with shooting the moon

april 27, 2010

Åh, det nya Spotify är helt bäst. Har ni inte sett det än så ladda ner det! Helt amazing typ. Haha.
Kom för ca en timme sen hem från träningen, har simmat (fast jag och maja simmade inte de andras pass, as usual men ändå 😉 haha ca 15 minuter ägnades åt fridykning – vi vill lära oss!! – och ca 20 minuter till egen vattengympa haha, fast det var faktiskt riktigt jobbigt!) och innan det sprang jag. Hade gett mig fan på att springa idag och sen när jag kom på att det var träning senare kunde jag ju inte ge mig bara så där liksom! Från det ena till det andra har jag sovmorgon imorgon till halv elva, skönt!

Kommentera

