h1

Jim Brandenburg

april 29, 2010

Slutade tidigt idag och det är ju inte helt fel. Nu ska jag skriva klart mitt engelsktal om Jim Brandenburg och ikväll har jag ”konsert”. Ville bara säga att jag ger mig med projektet haha! Det passade verkligen inte mig och jag som stressar upp mig för precis allt fick panik när jag inte hann med att fota varje dag. Men jag känner att trots att det bara blev sju dagar så har jag utvecklats inom redigering och när det gäller fotoidéer. Kanske gör nått ”en bild om dagen i en vecka”-projekt framöver igen, för jävlar vad bilder jag har att ladda upp nu! 😉 Puss!

Kommentera

