h1

Stolt

april 29, 2010

Ögonen är alldeles trötta av allt läxplugg haha, men jag är stolt över mig själv. Läxor är inte riktigt min starka sida, och skjuta upp är min bästa vän, typ. Men jag har gjort riktigt mycket läxor hela veckan så det är ju bra. Jag är i stark behov av nya böcker, och inte vilka böcker som helst: Stephanie Meyer-böcker! Är det någon som vet om det kommer en uppföljare till The Host/Genom dina ögon? Skulle inte tro att det gör det men det skulle verkligen värma mitt hjärta en smula ; ). Haha. Nu ska jag gå ut i solen en stund. PUSS!

Kommentera

