h1

Valborg

maj 1, 2010

Åh, jag är så himla glad! För Laras skull och jag längtar så tillbaka till igår. Vi var ifrån början några i Sofies brors lägenhet och gick sen till stan (och det regnade hela vägen) och gick in och satte oss på ett litet mysigt kafé. När vi sen kom ut igen stod Iriskören (tror jag den heter&stavas?) och sjöng vårsånger och sen tändes majbrasan och det sköts raketer.
Efter det var det nog tänkt att vi skulle gå hem till lägenheten igen men vi gick ungefär femtio meter och så mötte vi Jacob och Albin (bl.a) som vi stannade och pratade med, sen gick vi typ 100 meter med dom, stannade och pratade, gick ett par meter, mötte några andra, stannade och pratade och det där upprepades i några timmar 😉 Det tog typ 3 timmar att gå från statsparken till lägenheten som egentligen bara låg typ 2 km därifrån haha.

När vi väl kommit in i lägenheten försökte alla tina upp sina händer och fötter haha och åt godis och chips och hade kul. Albin ringde till Lara och sa att dom stod utanför så vi gick ut och pratade med dom ett tag och så där. Efter det hände en massa som jag kanske inte riktigt får säga här men som sagt; åååååååh vad jag är glad för din skull Lara! 😀

Senare kommer kanske Lara och Kicki och sover över (inte för att vi har pratat med kicki om det än men iallafall ;)) och så där. Nu: Frukost. Puss!

2 kommentarer

  1. ja det va verkligen lyckat igår och lite regn skadar ju heller inte:D Det va iaf himla tur att vi inte stannade hemma! Haha Va dumma är som ens villa stanna hemma:P
    Gud va glad jag blir när du skriver så! Så himla glad att jag har dig!<3


    • Ja jag känner också så x) tänk om vi hade stannat hemma liksom! 😮 Jag är väldigt glad att jag har dig också ska du veta! :)<3



Kommentera

