h1

Duktiga tjejen!

maj 4, 2010

Jag är redan klar med läxorna för idag, duktiga tjejen! Äntligen har jag hittat en läxsystem som verkligen funkar på mig; Jag skriver först upp alla läxor/prov/uppsatser o.s.v på ett A4-papper, under det skriver jag vilken dag de ska göras och under det vilka böcker jag ska ta med hem. Sen är det bara att hänga upp lappen över sängen ; ) Det är i princip det enda sättet som har funkat på mig, annars skjuter jag upp, orkar inte och så där, och om jag väl orkar glömmer jag böckerna i skolan haha..

Nu ska jag försöka att sova en stund innan det är dags för träning! Jag. Är. Så. Trött. Jag har sagt det förut, men aldrig menat det lika mycket som jag gör nu; skolan tar kål på mig!

Kommentera

