h1

a walk to remember.

maj 14, 2010

Jag såg världens bästa film igår. A walk to remember. har velat sett den jättelänge men det har inte blivit något förens igår. och jävlar vad den var bra. jag gråter aldrig till filmer och i andra halvan av filmen gråt jag nästan konstant. så himla fin. se den, säger jag bara.

Har nyss kommit hem från farmor och Ove. Det är så himla fint där uppe. Nästa gång jag åker dit följer kameran med. Har hunnit fikat flera gånger om och gått runt lite, mysigt har det varit iallafall. Igår fick jag linserna också, just like i wanted. Men det är ovant som 17, inte kul alls när ögonen kliar och svider men man vänjer sig väll!

Igår fotade jag Lara och Sofie lite och Kicki var ”assistent” (utan att göra värst mycket egentligen men;)) och sen såg vi på just A Walk to Remember. NU; MAT. SEEYAAAAAH

Kommentera

