h1

Your body is a wonderland.

maj 16, 2010

Jag saknar dagar som denna underbara höstdagen som bilden är fotad. Men jag längtar more then ever till sommaren och jag älskar maj. Gräset är alltid grönare på andra sidan liksom ; ) Nej då. Hellre sommar än höst. Och förresten så har jag vant mig vid linserna, dock inte vid att se så bra. Helt otroligt nästan, ser folk med bra syn så utan glasögon? Sjukt nästan. Man ser allt med nya ögon typ. (Oj, det där blev ju en väldigt bra..ordvits) NATTI!

Kommentera

