h1

Jävla linser!

maj 18, 2010

Kom på att jag och dear Ian da camera (namnet kommer från Ian i The Host ; ) ) fyllde ett år igår! Det måste ju firas. Ska skramla ihop till ett litet bildinlägg med bilder från 17-maj 09 till 17-maj 10 som kommer upp fram över!

Fick riktigt bra kommentarer på biologiuppsatsen om droger och det kändes himla bra! Nu ska jag bara skriva in religionen på datorn och läsa på lite kemi så är det mesta av läxorna klara för tillfället tror jag.

I söndags hade vi avslutning med simgruppen och våra små barn är så söta! Vi hade skattjakt och tillsist hittade dom glassen efter att ha gått baklänges till bassängkanten, simmat det snabbaste de kunde, åkt rutschkana och skrikit ”PRINSKORV!” (mycket nödvändigt för att hitta skatten!) och så där. Sen hade vi en liten samling där vi åt glass och det delades ut simmärken, och jag och maja fick oss presenter!
Förra söndagen när vi var i älvdalen hade Jenny hand om våran grupp, och när jag frågade om det hade gått bra svarade hon ”Absolut! De skötte nästan träningen själva” och tyckte att dom var hur snälla som helst.

Imorgon har vi sovmorgon till kvart i nio men jag ska fan upp vid 7 iallafall för att krångla med linserna. Jag beundrar verkligen er som får in dom lätt och ser vilket håll de ska sitta hahahaha, för det tar typ tusen år för mig för att jag inte ser skillnad på vilket håll som är rätt och fel och imorse fick jag inte in dem alls så jag fick åka till skolan utan. Kul liksoooooooom.

Kommentera

