h1

Stipendium.

maj 23, 2010

Först och främst vill jag bara säga grattis till Maja som blir 16 today! Var på simmöte förut och vem är så snäll att hon bakar megastora muffins med glasyr och ljus och allt då om inte jag? Haha. Fick ett stipendium ur Magnus Tobiassons Kamratfond som alla som fyller 16 eller har fyllt 16 det året får, så jag, Maja, Erik och Johan fick oss ett varsit diplom och kuvert. (Magnus är en kille som när han var 16 dog i en bil-och-mopedolycka och hans föräldrar bestämde sig för att skänka pengar varje år till de idrottsföreningarna han var med i). Så imorgon finns vi troligen i Arvika Nyheter haha. Jävlar vilken sammanhängande text. Hoho.
Nu är jag så sjukt trött att jag säger godnatt och sådär. Godnatt!

4 kommentarer

  1. så fin blogg du har! 😀


  2. Jätte fin bild



Kommentera

