h1

Behind the scenes.

maj 24, 2010

Här kommer några bilder Behind The Scenes från när jag och Kicki fotade Lara till mitt och kickis fotoprojekt.

Genom att tusse var söt och följde efter wherever och var med på riktigt många bilder var han ju också tvungen att vara med! Haha. (Observera att Kicki varken har solpuder, puder eller foundation..hur fan kan man bli så brun så snabbt? Jävla onge! Min miiiin = Flörtminen #1 blinka lite snyggt sådär)


Sminkningen! Jag tror vi ska satsa på att bli sminköser kicki! Hahaha. Nä men coolt blev det. Jag hade sett ut som en misshandlad ko om jag hade haft så mycket smink men lara passade ju i det!

Lara passade på att hämta posten när vi ändå var där ; )

Kommentera

