h1

Johan Rheborg.

maj 30, 2010

Sitter hos kusinen på kalas och har snappat åt mig datorn! Haha. Måste bara berätta något roligt jag just fick reda på. Igår kväll när jag, Kicki, Lara, Kristin och Linnéa var ute på stan mötte vi en person som gick mot oss som jag tyckte att jag kände igen, men tänkte att ”nej, det är säkert inte han ändå” men andra gången vi mötte honom så sa jag: ”Är inte han där väldigt likt han i solsidan?” (Johan Rheborg) och Linnea bara ”jo! det måste va han” men vi tänkte att han såklart inte skulle vara just HÄR hos oss liksom, så vi vågade aldrig fråga. Nu sa jag det till min faster och då berättade hon att han var här igår som standup på ritz haha. Och vi gick bakom honom och pratade om honom – typ ”nej det kan inte va han”, ”men kolla då, han är ju jättelikt” o.s.v. Shit, undrar vad han tänkte om oss haha.

Kommentera

