h1

Skithäftigt!

maj 31, 2010

Åh, fick just se att den här bilden är utvald till Flickr selection 1. Bild nummer 22 om ni känner för att rösta!
Idag lämnades mitt och Kickis fotoprojekt in och det kändes riktigt bra! Albumet blev skithäftigt om man får säga så. Detta betyder ju också att jag nu kan lägga upp bilderna så de kommer också komma upp. Idag är jag äckligt trött och glad att jag ens klarade dagen utan att somna. Fattar inte vad det är med mig, brukar aldrig vara trött, varken på morgonen, dagen eller kvällen, och nu sover jag tills mamma kommer och väcker mig för att jag har sovit för länge, somnar nästan på dagen och lägger mig ca två timmar innan jag brukar. Har läst flera böcker och sett filmer där de gör saker när de ”sover” som de inte vet om, till exempel mördar personer, sen vaknar de jättetrötta för att de inte har sovit under natten haha, och nu blir jag nästan rädd att det är så för mig också ; )

2 kommentarer

  1. sv: haha ja visst är han!


  2. Underbart finstämd bild, den är så enkel och väcker ändå känslor. Det enkla är det svåra, brukar man säga 🙂



Kommentera

