h1

Sjukt

juni 8, 2010

Jag överlevde cyklingen! Imorgon är den slödag, vi börjar kvart i nio, har tre lektioner som säkert inte kommer att vara överdrivet seriösa och sen slutar vi en och en halvtimme tidigare. Efter det är det bal. Bal. Avslutningsbal. Sen går jag ut nian. Sjukt. Det har gått så snabbt att jag knappt har hunnit fatta att jag aldrig mer kommer att sätta min fot i 358an. Aldrig mer på Central heller, åtminstone inte för att ha en lektion. Shit. Tre hela år har gått och vafan. Kändes helt fel när Ann-Christine sa på spanskan förut ”Nu har vi våran sista spanskalektion och jag vill bara säga tack för de här åren”. Fast inte fel på ett dumt sätt. Tror jag. Bara på ett konstigt sätt.
Vad jag kommer sakna våra mentorer också! 60-åriga skofantasten Astrid (haha jag och maja fick se en dag att det stod 5 par skor på personalrummet, alla ballerinaskor i olika färger. hon matchar alltid skorna med kläderna – mest klänningar. hur söt?) som går i pension nästa år och knäppa Camilla som jag kommer fortsätta träffa genom simningen då jag tränar hennes barn – som för övrigt sagt till Camilla ”Emma och Maja kan få betyg.. Dom andra får inga!” Haha!

Jävlar vad jag babblar. Blir så ibland. Rättare sagt, det blir så ibland när man inte orkar städa men bara hälften kvar nu och hallå! jag ser till och med min fotölj nu. Inte illa!

One comment

  1. Maffiabossen Astrid 😀

    Och vi får ha kvar henne ett år till!! :D:D:D:D:D



Kommentera

