h1

9E

juni 13, 2010

Det blev allt några tårar och kramar när vi hade fått betygen och allt var färdigt. Men trots att det kommer nya och vi kommer att splittras kommer vi alltid vara 9E haha. Efter det åt vi på Olsson’s Brygga nere i hamnen med tjejerna i klassen och det var intelitegott.
Igår var jag, Marcus och Daniel på Liseberg och åkte lite karuseller, åt glass och hade kul. Regnade gjorde det också, precis när vi satte oss i lisebergsbanan började det ösregna så vi fick sitta med luvor på och när vi klev ur slutade det, så himla typiskt. När jag kom hem var jag så trött att jag la mig i sängen och somnade innan jag hann släcka lampan, hahahaha.

Kommentera

