h1

Bäst.

juni 24, 2010

Har spenderat tre perfekta dagar i solen med Lara. Du är bäst!:*
Vi har lärt oss att skejta (lärt oss är nog en överdrivt. vi kan stå på en skateboard iallafall!) och är bra som f.a.n. Haha. I tisdags packade vi väskorna fulla med mat och tidningar och cyklade till kolsjön. De jobbigaste 6 kilometrarna jag någonsin varit med på, jag lovar. Igår planerade vi att gå upp tidigt för att kolla på O.C (HA! jag har lärt henne att kolla på det!) men det slutade med att vi gick upp två timmar senare än planerat, kollade på ett avsnitt och sen fick jag sticka iväg för att möta upp Ylva på city då vi skulle diskutera jobbet. Fick lämna Lara ensam hemma haha men det gick ju bra det också.
Nu sitter jag och väntar på solen, igår kom den fram vid ett där så vi kan ju hoppas på att den gör det idag också. Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, det är ju bara midsommar en gång om året liksom. Hoho.

Bilder från västkusten.

One comment

  1. puss på dig din underbara människa!



Kommentera

