h1

thebigoff

juni 28, 2010

Klockan 07.00 stod klockan på imorse när jag var tvungen att kliva upp till jobbmöte. Eller möte och möte egentlige, vi skulle ”kolla in badplatserna”. Ska nämligen sommarjobba med kommunens simskola i fyra veckor på fyra olika ställen (tre visade det sig vara nu istället). Längtar inte ett dugg men om man väl ska sommarjobba är jag glad att jag iallafall ska vara ute.
Hur som helst och helst som hur, nu ska jag trycka på THE BIG OFF BUTTOM på da-da-da-datorn och sova för imorgon ringer klockan ännu tidigare. Vet inte hur det kommer sig men jag ska vara hos Marcus 7 för att och väcka honom? Haha! Våra sjuka och knäppa idéer slutar aldrig ploppa ur våra huvuden (slutar inte heller trötta ut våra föräldrar haha). Nej men godnatt då folks!

One comment

  1. Riktigt härlig sommarkänsla där! 🙂



Kommentera

