h1

Yesterday

juli 1, 2010

Gårdagen var helt jättebra! Gick runt på stan i flera timmar och sen var det dags för bion. Måste säga att Eclipse var den bästa filmen, men så älskar jag ju även den boken lite extra så det kanske var därför. Haha. Men iallafall så har verkligen min twilighthysteri lagt sig ner och vilat för det intresserar mig inte längre ett dugg. Jag kan ju erkänna att de enda gångerna jag verkligen koncentrerade mig på filmen var när Taylor var i bild. Haha!
Jag fick med mig en del hem igår (dock inte mobilen men den är hemma nu! tappadpåtåget), bland annat kläderna under, de dunderbara skorna (jag är kär!!), nagellack, en vit klänning, en handväska och en stupfull lara. Hahaha nejdå nu skojar jag bara, med det sista iallafall.


2 kommentarer

  1. svar: tack så jättemycket fina du! 🙂

    du har själv en himla fin blogg, och är jätteduktig på att fota måste jag säga. Och ja, skorna är himmelska! 🙂


    • tack så mycket!:) ja, jag älskar dem haha!



Kommentera

