h1

I know exactly what goes on

juli 6, 2010

Sitter här och ser inteliterisig ut. Kom hem vid tre ungefär och det är inte för än nu som jag har hämtat mig. Varit så himla frusen, trött och jag vet inte vad. Sov i typ en kvart i soffan innan jag orkade stänga av tvn och gå ut. Efter två koppar kaffe  och lite sol är jag nu återställd! :] åh, det är helt sjukt vad barnen är söta! Där emot är det iskallt i vattnet (eller, det är 21 grader men efter sex timmar är det kallt) och jag tackar gud för min våtdräkt haha!
Ska hoppa in i duschen nu och fräscha upp mig lite innan jag ska vara BBQ-kiiiing!

Kommentera

