h1

BIGMAC&CO

juli 15, 2010

åh. min mac är så nära, så himla nääääära. Två veckors jobb kvar och sen är jag stolt ägare till en macbook. ååååh vad jag längtar ihjäl mig. ni förstår, min dator är inte av det snabba laget. 20 minuter att starta och sen ytterligare 10 för att få igång programmen. när de väl är uppe så låser de sig minst var femte minut och batteritiden är 1 minut (ja, seriöst. jag har tagit tid. 58 sekunder sist jag kollade). på tal om det kom jag på en fin konversation mellan mig och ejsåtekniske-johan i typ höstas när jag sa: åh, jag vill ha en mac! johan: vad är det? jag: en sorts dator. johan: aha. jag vill ha en apple! hahahaha!
men iallafall. i skrivande stund är det 14 dagar och 8 timmar kvar av den långa resan till en macbook. oh shit mama.

Kommentera

