h1

i’ll give everything.

augusti 1, 2010

Jag vill lägga upp bilder men jag har liksom inga. Inga alls. Har ”lånat” antons dator för att min är så otrooooligt seg, så det finns ju inte så mycket att komma med direkt. Ladda upp gamla bilder en gång till kan jag inte heller göra genom att jag brukar köra på det ganska ofta, det vill säga – alla finns redan om inte en gång så två. Ville också bara säga att jag har uppdaterat OM-sidan. Klicka. Tänkte även (snart) uppdatera utrustningssidan och ”knappen” men det känns inte som den största prioriteringen nu faktiskt. Nu ska jag spela Guitar Hero och inte ge mig förän jag är MINST lika bra som emil och spelar på expert. HAH!

Kommentera

