h1

AUGUSTI

augusti 2, 2010

Har precis kommit hem från allra sista jobbmötet. Skrev på anställningsbevis, reseersättningar och pratade om löner och fakturor. Känns bra att ha det klart nu! Till helgen är det hamnfest och jag har ingen aning om jag ska gå på fredagen, lördagen eller båda dagarna. Har lovat lara att följa med men det finns inga band jag gillar ändå så jag vet inte.
Och angående bilden; den har varit uppe förr. OCH HALLÅ? Är det bara jag som staaaarkt har reagerat på att det redan är AUGUSTI? HELT SJUKT JU! Skolan börjar ju om precis tre veckor!

One comment

  1. Shit vilka fina bilder i bloggen 🙂



Kommentera

