h1

osmanmgnähadne

augusti 16, 2010

Ikväll blir det grillning med några härliga vänner, ska bli roligt!
De senaste dagarna har jag spenderat med lara och vi har som alltid haft sjukt roligt även om vi inte gör något speciellt. I Lördags var vi hos simone och umgicks med hennes vänner och det var trevligt minsann. Jag är så himla dålig på att skriva så det är inte klokt. Det tar flera år för mig att klämma ihop några ord och beskriva vad som händer och sånt där. Därför blir allting bara jobbigt osammanhängande. Men så är det liksom bara haha.;-)

2 kommentarer

  1. mysig bild. Mitt i där skulle ju jag stå med gitarren….. x)


    • Tack!:D ja om du kunde flyga skulle det va jättebra! 😉



Kommentera

