h1

It’s getting dark, too dark to see

augusti 19, 2010

I förrgår fotade jag Emma en stund, hon ville ha några ”musikbilder” så vi tog med gitarren ut i skogen och fotade. Bilderna blev helt kalasbra, tycker jag iallafall haha. Visar lite av resultatet sen. Och på tal om sen! Gissa vad som troligen kommer då? HAH. MIN MAC! yeeeeees.
Igår vaknade jag upp hos Lara efter ett O.C maraton kvällen/natten innan. Jag har sett hela serien flera gånger men Lara har fortfarande bara sett fram till början av säsong 2. Så när klockan var bort åt 2 där så såg vi ett avsnitt jag såg för inte så länge sen, och genom att jag började bli lite trött tänkte jag att jag skulle lägga mig ner lite. Lara väckte mig typ en kvart senare och bara ”EMMA! Vakna nuuuu!” så så gick det med det maratonet haha. Vi gjorde mest ingenting hela dagen men sen blev vi inbjudna på fest/grillning med simones gäng och vi var jättepå. Tills dom säger att det blev inställt. Så dagen igår bestod mest av…ingenting. Men det är ju skönt det också!

Kommentera

