h1

SP1B

augusti 23, 2010

Och helt plötsligt går jag på gymnasiet. Samhällsprogrammet 1b för att vara exakt. Har fått en underbar klass vad det ser ut som än så länge iallafall! Lite ironiskt att vädret är skitfint nu för första gången på flera veckor bara för att jag har suttit inne i 7 timmar. Ja ja. Det känns verkligen att hösten är här nu för kvällsluften igår var inte längre varm/kvav utan kyyyyylig! Men det är ju så det är så.
Efter att vi slutade idag gick jag, maja och fem andra ifrån klassen som vi känner sen innan ner och fikade på stan så jag har nyss kommit hem. Nu ska jag upp till marcus och ikväll tänkte jag….. det tar verkligen emot att säga. höst… höststäda haha.

Kommentera

