h1

Aldrig mer.

augusti 28, 2010

Godmorgon! Jag har sovit väldigt väldigt gott i natt efter en väldigt väldigt hård dag igår, haha. Tog mig runt helvetet på 4 och en halv timme. Är ganska stolt att jag iallafall tog mig runt, sju jävla mil på en cykel. Det spöregnade kanske 4 mil och sen var vi genomblöta, frös så mycket att vi inte kunde röra fingrarna, aaaaströtta och ville bara hem. Alltså det var helt sjukt, jag har aldrig varit med om något värre. Aldrig mer cykling när det gäller solbergaklassikern iallafall!

Idag då. Jag hade tänkt att få lite grejer gjort, så som att redigera alla bilderna på emma, städa mitt rum, göra några matteuppgifter, skriva en simlärarkurs-uppsats och se ett avsnitt av Ghost Whisperer. Det enda jag egentligen vill är att mysa ner mig i soffan framför brasan men det kanske går att kombinera!
Jag har fortfarande inga bilder. Men det ligger några hundra på lagar så så fort jag tar tag i det kommer de upp!

Kommentera

