h1

Sjukstuga

augusti 30, 2010

JAG ÄR SJUK! FAN TA DIG MARCUS! Har gått runt hela helgen och retats när marcus snorat och hostat, men såklaaaart smittar han mig. JAG FATTAR INTE! Har nysit (heter det så? här in wermland we call it NÖSE!) hela dagen och nu svider halsen. Känns inte som rätt dag att vara sjuk imorn då vi först börjar med 3 timmars samhällskunskap, efter det 2 timmar engelska och slutligen spanska. Greeeejt. Fyfan.
Fast jag måste bara säga att shit vad det känns att jag har valt rätt! Samhäll är så himla jag. Jag behöver verkligen uppsatser och prov och långa (ibland tråkiga) lektioner och skriva en massa anteckningar för att orka med. Lite tvärt emot på den fronten, haha.

Annars har jag precis (för en timme sen) kommit hem från Maja. Fick skjuts hem av Carl haha som har blivit min och majas personliga chaufför nu för tiden. Jag och Maja gjorde pannkakor (+ glass och hemmagjord hallonsylt) till oss och majas föräldrar och avslutade med en kopp kaffe. Inte lite gott!

One comment

  1. sv: Åh, vad roligt att höra, tack! 🙂 Din blogg är också fin och krya på dig om du fortfarande är sjuk!



Kommentera

