h1

lista.

september 1, 2010

Jag har väldigt dåligt att göra medan jag försöker förtränga tanken om att jag måste plugga matte. Därför kommer nu en liten (läs lång) lista.

10 FAVORITER
Färg: Alla färgglada färger! Jag avskyr pastellfärger så jag vet inte, knallgult, orange, grönt osv.
Mat: Ceasarsallad eller grillat!
Band: TAKING BACK SUNDAY! också the hives, rooney och sånt där.
Film: The notebook är den bästa filmen som någonsin gjorts. Inte sett den? GÖR DET!
Bok: Så himla många. The twilight saga, audrey, the host, osv osv osv.
Sport: Simning!
Årstid: Var och en har sin charm liksom, haha. men mest av allt sommar då.
Veckodag: Lördag!
Glassmak: Citronsorbé.
Tid på dygnet: Jag tog listan av Sandra/niotillfem och hon hade skrivit lördagsmornar. Och det håller jag med om till 110%!

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Sur på allt snor som envisas med att sitta i näsan.
Smak: melon från tuggummit.
Kläder: Mjukisar och huvtröja.
Bakgrund: Tvn.
Nagellack: Rött.
Tid: 12:27.
Omgivning: Vardagsrummet.
Irritationsobjekt: Näsan/huvudet!

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nix.
Brutit mot lagen: haha som flora skrev; ”alkohol är olagligt att förtära om man är under 18”.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja fast det var en himla massa år sen.
Varit med på TV: Haha ja, jag, maja och fredrica blev intervjuade av värmlandsnyheterna för typ två tre år sen.
Kysst någon du inte känner: det tror jag inte.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Lara, Maja och Simone!
Du tycker om: Finns många fler än 3.
Du inte gillar: Pass.

2 VAL
Kaffe eller te: Kaffe.
Vår eller höst: Det beror på månaden.

1 ÖNSKAN:
För tillfället: Att den här förkyldningen ska gå över på direkten.

2 kommentarer

  1. Haha tvn! kom tillbaka to school nu! det är vert tomt!…(du ser..lite engelska kan jag att,heheh)<3


    • oj vilken good engelska du kan! jag kommer imorn och underhåller dig 😀 msn?



Kommentera

