h1

men jag har samma trasor på och röker samma marlboro

september 5, 2010

OSKAR LINNROS!♥ TACK MAJA för att du presenterade mig för denna underbara man! Haha. Från och med du är så braaaa. På tal om musik hittar ni min absoluta favoriter-spellista här!

Förresten. Jag funderar på att rensa mitt flickrkonto eller ta bort det och göra ett nytt för allt känns så himla… inte jag. Vill hellre göra ett nytt med bilder jag är nöjd med istället för halvdana som jag bara blir irriterad av att se. Vi får se. Ikväll funderar jag på att inte lägga mig allt för sent. Utan typ nio. MMMMMMMMmmmm!

Kommentera

