h1

när man vet att det börjar gå utför..

september 12, 2010

Maja och jag på msn för typ 10 minuter sen:
Jag: Alltså seriöst, jag börjar verkligen INTRESSERA mig av politik…:o
Maja: Jag med:o
Jag: Jag ville jättegärna se klart debatten men det ville inte mamma och pappa haha..
Maja: men har du kollat på debatten?
Jag: Ja 2 min haha
Maja: Fredrik är skitgrymm!
Jag: Ja!!
Maja: världens pokerface!
Jag: hahaha ja! jag måste se den när den ligger uppe på svt haha..

sen blev det typ ”ingen frågan om vilka jag ska rösta på i skolvalet iallafall!”
Ehe… 110% moderater var det här..

Kommentera

