h1

once again.

september 19, 2010

Ny design igen haha. Trivdes inte alls med den förra, blev på tok för mörkt men nu är jag nöjd. Iallafall, dåligt med bloggningen på senaste tiden men sen i onsdags har jag inte haft en enda läxa som måste göras så jag har bara njutit av att vara ledig. Annars då: Ikväll avgörs det ju vilka partier som kommer styra Sverige de närmaste fyra åren! Jag är lite spänd haha, men inte så nervös då alla undersökningar under den senaste veckan har visat att de flesta röstat på Alliansen. Nu tycker ni säkert att jag är sjukt tråkig som pratar politik i min blogg men haha! Imorgon är det back to basic med skolan igen då och det ska bli kul!

Kommentera

