h1

Boring

oktober 9, 2010

Okej, jag kan numera vara säker på att mitt liv är ganska trist just nu. För att bevisa detta ska jag nu skriva en lista med saker jag har utfört idag.

* Druckit sammanlagt kanske 10 koppar kaffe och te
* Sett på värdelösa tv-program i flera timmar så som Superettan, Lite sällskap, Äntligen hemma och så där.
* Läst minst 100 sidor i min bok.
* Rengjort min tandborste (seriöst! alltså. herregud)
* Målat både naglarna och tånaglarna
* Rakat benen (trots att det var typ.. ett dygn sen sist)
* Redigerat sjukt mycket bilder
* Tagit sjukt mycket bilder
* Gått på två promenader med hunden
* Sett ett avsnitt av True Blood
* Uppdaterar just nu mitt femte blogginlägg för dagen

Ja, ni ser ju själva.

Kommentera

