h1

Kvällen

oktober 10, 2010

Helgen har varit ganska bra, som vanligt väldigt skönt med lite ledigt så nu känner jag mig redo för ännu en skolvecka.
I fredags var som sagt jag och Lara i Karlstad, och på kvällen blev det fest hos Cassandra. Jag och Lara körde på nyktert och hjälpte till med städning och diskning och sånt där istället, haha. Vi hade dock kul ändå! Igår gjorde jag absolut ingenting vettigt alls men idag däremot! Gud vad duktig jag har varit haha! Pluggat galet mycket samhällskunskap och hjälpt simmarna som trogen tränare under Utmanaren!

Tänkte avrunda kvällen med lite mer plugg och sen avsluta med ett True Blood-avsnitt – jag är redan fast trots att jag bara har sett ett avsnitt och vet precis vad som kommer att hända. Men först ska jag äta lite ananas, apelsin och vindruvor, dricka te och läsa lite bloggar!

Kommentera

