h1

Samhällskunskap

oktober 11, 2010

Imorse var det inte helt lätt att kliva upp ur sängen alltså! Det var nästan så att tanken om att få till en mogen mammaröst och ringa till expeditionen och säga ”Jag skulle vilja sjukanmäla Emma Karlsson i Sp1b” och vända mig om och somna om slog mig, haha. Jag måste verkligen se till att få ordning på mina sovvanor alltså. Inatt kollade jag klockan senaste gången vid kvart i två. Sitter uppe med läxor och ser avsnitt på avsnitt på avsnitt av olika tvprogram.

Hur som helst gick dagen ganska snabbt, till och med de två timmarna historia som brukar vara lite halvt sega den sista lektionen på dagen.
Nu har jag typ läst igenom hälften av samhällskunskapen och ska väll försöka hinna med resten också innan det är dags för mat. Antar att det blir lite uppesittarkväll ikväll då jag verkligen inte är säker alls på den. Ska försöka hinna med lite mer redigering av bilder också!

Kommentera

