h1

Word

oktober 18, 2010


I den här tröjan går jag klädd i idag. Köpte den på 2nd hand och i love it! Den hade från början en ursnygg (ehe) krage som gick upptill öronen men mamma fick jobbet att klippa av den och sy runt. Mina sykunskaper sträcker sig nämligen inte så långt.. (att jag sista terminen lyckades samla ihop till ett VG är ett mirakel!)
Nu ska jag snart ha prov i Word (?) så wish me good luck, jag har nämligen alltid haft problem med hur man gör styckesindelningar och infogar clipart-bilder, alltid verkligen. Haha.

One comment

  1. Söt du är! Kolla gärna in min blogg:)



Kommentera

