h1

Övernaturligt

oktober 20, 2010


Sötvovven!
Klockan är typ 1 mitt i natten och det är ungefär vid den här tiden som alla tankarna kommer fram liksom. Måste bara bekänna min förkärlek till allt som är övernaturligt (i princip iallafall). Speciellt spöken/andar intresserar mig. Jag tror verkligen på ett ”liv” efter det här och att det finns människor som kan se spöken/andar (hallå, det är inte för inte som Ghost Whisperer är en av mina favoritserier) bara inte riktigt i samma utsträckning som det är idag. Jag tror att jag kommer vara en sån som alltid står fast vid den övertygelsen om att det finns sånt här, har jag väl bestämt mig för någonting är det inte så ofta jag ändrar mig, haha.

Att tro på vetenskapen är också en tro. En tro på att allting kan bevisas genom vetenskap och att det som inte kan bevisas inte existerar.” Kloka ord det där.

One comment

  1. Åh, hur gör man en egen bloglovinikon?:)



Kommentera

