h1

Dagen

oktober 23, 2010


Spenderade gårkvällen och dagen med Emma! Vi såg på Idol och Wild Child, men jag var så trött så jag somnade under halva filmen, så vi gick och la oss vid elva. Sov till nio och hoppade upp och åt frukost, drack kaffe, gjorde oss iordning och gick ut och fotade i morgonljuset. När vi hade kommit in och varit inne ett litet tag fick vi för oss att ta en fotopromenad i Statsparken, så efter två timmar var vi hemma igen. Och jag utan mobil. Visade sig alltså att jag hade tappat den under promenaden, så det var bara att sätta på sig skorna och ta samma runda en gång till. Vi frös så som bara fasen men det var inte så mycket att göra åt haha!
Vi hittade den dock inte, så en timme senare kom vi hem till Emma igen utan mobil än en gång. Sen var Emmas pappa så snäll att han skjutsade oss till Statsparken så vi fick gå runt och leta igen, och då *damdamdamDAM! trumvirvel* hittade vi den!

När vi kom hem var vi sjukt frusna och jag mådde otroligt dåligt så jag la mig på Emmas säng och halvsov i en halvtimme, och direkt när jag kom utanför Emmas ytterdörr kom maten upp. Mysigt. Där fick jag alltså beviset på att jag behöver mer sömn än jag trodde, för allt berodde på utmattning (vilket känns väldigt tydligt eftersom att jag alltid är den som går upp tidigast på morgonen, somnade om och om igen imorse, halvsov vid 3 där hos Emma och somnade i en timme när jag kom hem).

Så nu ska jag krypa ner i sängen, är tröttare än någonsin känns det som! Godnatt!

2 kommentarer

  1. Jättefin bild!:)


  2. Tack tack! 🙂



Kommentera

